Saturday, September 08, 2007

Supper.

Yay! I am done with my assignment!

I just realised that it is my last written assignment EVER.
Unless I do Masters or something...
And I got so heavy-hearted. T___T


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

But then I remembered I have an Auditing mid-semester test on Monday, and I felt even worse. -_-


******************************************************

I went on a spontaneous trip for coffee and cake just now! Bernard just messaged me online, "Wanna go for coffee and cake?", and boom! At almost 11pm, he was at our flat, and off we went. :)

Yes, I love little bursts of spontaneity! As long as you give me enough time to plan my outfit and doll myself up wtf.



Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
Sorry, I just couldn't resist! I love this tunic top of mine! Tell me it's cuuute. :)
And I just realised my back view is not really flattering. :'(





At Chapelli's.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Smalls, who tells me she misses me, although we stay right next to each other.
Apparently we don't see each other enough, and we "just don't talk anymore". Gee, committed relationships are tough, haha!


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
This is Brett, Bernard's friend, whom we met at his birthday bash at Seven a couple of weeks ago.

Actually, when Bernard asked me on MSN to go out for coffee, I was quite reluctant to, 'cause I really wanted to stay in and study for my test. He was trying to convince me (by hinting that I am a geek for staying on a Friday night.. T_T), and I said, unless Brad Pitt is going larr. And he replied, yes yes, he would be!

The moment I got into the car, Bernard told me, NAH! BRETT Pitt!
Why are my friends like that. -________-



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bernard the idiot.




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

And Smalls damn stupid, she wore her beanie (we have the same beanie, but in different colors! <3) covering her ears, and she complained that the material is too thick, thus she couldn't hear anything.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
So she wears it like that during conversations, haha!




And I know it's fucking dumb of me to go for "coffee and cake" when I am on a diet. T___T

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
I only had the "coffee" part.

And yes, I realised there is a scoop of ice cream in it, but I didn't know that they put ice cream in iced coffee!! T___T And I could scoop it out, but the coffee was so bitter, I needed something to mitigate the icky factor. And Bernard and Brett were already giving me weird looks because I resisted:


this.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Bernard's cookies and cream cheesecake.


this.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Brett's Mars cake.


and this.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Smalls' baked cheesecake.


YES, EVERYONE Of THEM ORDERED A CAKE. And Chapelli's cakes are one of the nicest in Melbourne k. And each slice is fucking huge.

I deserve a plaque for resisting the temptations! T______T

Ok la, I had a couple of tiny bites of Bernard's cheesecake-- though I made sure to eat more of the crumby part, and less of the cheese. I needed to try it to see whether it's good! :P And hell yea, when my food ban is up, I am coming for one slice of this cookie goodness.


And Smalls really wanted to drop by at Crown, but I wasn't too keen on it as I wanted to go home to study.

Smalls: You don't want cake, and now you want to study???? Where did you keep the real hui wen????

-_________________-



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
This is a picture of Smalls taking a picture of me taking a picture of the food.
And why does Bernard looked like a ghost!!!



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Us again. :)



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
The purpose of this picture is to show you Brett's dark blue eyes.
Which is obviously a failed attempt.




And guess what, most likely I am going to Camberwell market this Sunday.

Bernard and Azlan are going, and they invited us along. I rejected them (test on Monday!), but Bernard made a most valid point: if we go to Camberwell, we will have to be up early, and 'cause the market closes at noon, we can get back by noon, and then we can have the whole day to study. It does make sense-- the last time we went to Camberwell, we went to the market, had lunch, and was home by 1pm. I guess it's better than me waking at 2pm, and being unproductive for another 2 hours before settling down to study. And if anything, we don't get to go to Camberwell often, as you definitely need a car for it.

Yea, so I guess Camberwell it is for Sunday. -__-






Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

And this is a picture of me finishing my apple.

13 comments:

yellow_monsta said...

that guy there looks like professor snape!

Jing said...

My love, you share my warped sense of logic,HAHAHAHAHA! =Pp FAIL!

Anonymous said...

how much is your allowance per week?u get to buy lots of lovely lovely stuff=)

i only get RM200 per week *boo to little allowance of mine*=(

revel in me said...

yellow_monsta: WTFFFFFF, hahaha!
But I see the resemblance now, shhhh! :P


jing: You mean our logic that it's okay to go out right before tests and exams? *innocent face* :P


anonymous: Haha, back home I get RM300 for the whole month! That is SKIMPY ok... T__T But in melbourne, my parents give me enough living expense, and like I mentioned before, it's really up to me, how I want to allocate the money... :)

Jing said...

Precisely. We play hard, then only we can study hard! (Out of guilt ma! ;P) *innocent face back* ;D

anon said...

Snap loads and loads of photos of the market and your buys, will ya? :D

*So wish I could be in Melbourne*

jaclyn said...

stupid crown *cries*

revel in me said...

jing: HAHAHAHA I don't feel guilty now, HOWWW?? I only feel guilty 'cause I spent too much money today... T_____T


anon: I didn't snap a lot of pictures, but I got a lot of buys! Does that count? :P And you SHOULD come to melbourne one day! It's lovely!! <3333


jaclyn: *sayangs* <333

isaac said...

Harloooo....

Oh, are you graduating at the end of the year as well?? I guess that puts us in the same boat. Not really looking forward to it, but i guess that's inevitable...

And Smalls is funny...! Your description of the beanie covering her ears.. hahaha..

anon said...

I want to see all your buys then! :D
Pretty pleeeease?lol!

liss said...

chappelli's has huge cakes, i agree!
absolutely lovely.

and you know isaac too?

mustardqueen said...

HAHAHAHAH!!! Im finally IN THE GANG!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! If u dunno what's happening means u din stalk me blog!!! *HMMMPH*

revel in me said...

isaac: Yup, I AM graduating at the end of the year.. T___T And haha, I wore a beanie today, and I finally understands why she couldn't hear!!! SO MUFFLED... -_-

anon: DONEEE! :D


liss: Huge and yummy cakes = sin, because I feel compelled to polish off every crumb. And ya, I know him! Our whole 'knowing each other' story is very serendipity-like, actually, haha.


mustardqueen: Yesssshhh, I know! And I didn't find out from your blog, it's 'cause jing told me, haha.. Welcome to the gang wtf.