Friday, June 19, 2009


I am in dire need to travel, to escape, to experience.

Unposted pictures from Gold Coast.

Is it sad that my last official trip was in 2007. :(

But fret not, hui wen.

July: Bangkok
August: Melbourne
End August/September: Bangkok again? Hong Kong? Or maybe just Club Med.
End of this year: Macao/Taiwan (hopefully)

It's long overdue, but heck, I am so excited! :D :D :D



And good things happen to those who least expect them!

I started this entry last week, and didn't get around to posted it... and it would be buried in one of my many drafts in Blogspot...


My boyfriend got a free trip to Pangkok Laut! We just found out yesterday! :D :D :D

So we are going next weekend, HELLO beaches sun surf resorts seashells! :D :D :D :D

Mmmm, looks like holidays have fell into my lap sooner than I expected. *giddily high*


mustardqueen said...

=(((((((( MEANS CONFIRM GOING LA?? T______T No love man no love...

ally said...


(and eh if i'm in singapore in july will you be around)

Renee Tay said...

<3 beaches!

Katie! said...

Pangkor Laut is amazingggggg! :)

Except for their sinful RM30 ice lemon teas wtf.

Yay have fun, you deserve a break :)

Irenelim said...

Wow, you have so many holiday trips lined up! Envy u le...

Vic said...

i'll be going to bkk in july too! hohoho when will u be going there?

revel in me said...

mustardqueen: I am going on sunday, so we will still get to go to urbanscapes! :P And I might be taking an additional week off, fingers crossed... So YES loads of love k! :P

ally: YES I AM! :D For both your questions wtf!

renee tay: Too bad we don't have beaches in KL! :(

katie: Omg yaaa, my bf told me food is really expensive there! So he told me to pack loads of cup noodles there, so unglam wtf!
Thanks love! :)

irenelim: I have missed out on a lot of holidays for the past 2 years. :(

vic: First week of july! YOU LEH! :D

Sofia said...

Awwss Pangkor Laut! It will always have a soft spot in my heart! I'm sure you'll have an amazing time, Hui Wen! The massages and restaurant on the beach with fresh fish are amazing too :)

The Faux Fashionista said...

Ehhhh Imma go Bangkok 1st week of July too! Business trip! Let's meet up for massages and mani/pedis <3

Vic said...

last week of july. lol

but i'm pretty afraid of h1n1 actually

xiang yun said...

Wooo!! i admire your travel destinations!!!!!

revel in me said...

sofia: YAA so far everyone who has been to Pangkor Laut has raving reviews about the place! I have been there once when I was 6 months old WTF, but I can't remember whether I have been back since! Got confused with all the islands. -_- But whee, so excited!

faux fashionista: What a coincidence! :D I will be there with my family, am not sure whether we can meet though! :(

vic: Ahh damn! But everyone I know is going to Bangkok in July/August, haha! EHH I am more afraid of H1N1 for melbourne! T_T

xiangyun: It's been too long! ;)

revel in me said...
This comment has been removed by the author.